ایجاد پایگاه پاسخگویی به سوالات شرعی توسط شهرداری شیروان

[ad_1]

ایسنا/ خراسان شمالی شهردار شیروان از راه اندازی پایگاه پاسخگویی به سوالات شرعی در ماه مبارک رمضان در آن شهر خبر داد.

عین الله احمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق سال های گذشته در ماه مبارک رمضان با هدف پاسخگویی به سوالات شرعی شهروندان، بستری برای پاسخگویی به سوالات شرعی، معارف اسلامی، شبهات دینی و … ایجاد می شود. برگزاری رویدادهای فرهنگی در میدان انقلاب اسلامی تا پایان ماه. ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

شهردار شیروان تصریح کرد: در این ایام روحانیون، مبلغان و کارشناسان مختلف دینی پاسخگوی سوالات و سوالات شهروندان خواهند بود.

وی از دیگر برنامه های فرهنگی شهرداری شیروان را فضاسازی و تبلیغات محیطی در سطح شهر برای ایام ماه مبارک رمضان، شب های قدر، اقامه نماز عید سعید فطر و مناسبت های خاص عنوان کرد.

وی همچنین تحقق وعده ها و تقویت اعتماد اجتماعی مردم را بزرگترین سرمایه مدیریت شهری دانست و افزود: یکی از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری حفظ و افزایش اعتماد عمومی و اعتماد شهروندان به شهر است. ساختار اجرایی شهرداری.

شهردار شیروان با اشاره به اینکه بسیاری از خدمات شهری با جمعیت ارتباط مستقیم دارد، گفت: شهرداری ها یکی از مهم ترین نهادهای در خدمت مردم هستند و در تمام شهرهای کشور ارتباط گسترده ای بین شهروندان و شهرداری ها وجود دارد و بنابراین، نهادهای مهمی برای جلب رضایت و اعتماد شهروندان هستند.

احمدی با اشاره به موضع شهرداری ها در خصوص ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، اذعان داشت: با توجه به اهمیت رضایت شهروندان از عملکرد شهرداری ها و تاکید رهبری بر خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع، مدیریت شهری شیروان در این خصوص نظر دارد.

وی اعتماد شهروندان را بزرگترین سرمایه مدیریت شهری دانست و اذعان داشت: معتقدیم تقویت اعتماد و رضایت شهروندان از مدیریت شهری موجب افزایش تعامل و همکاری آنان در حوزه های مختلف از جمله پرداخت عوارض شهری می شود و این شهرداری مهم در هلدز اهداف خود را پیش برده و بهبود و توسعه خدمات شهری را تسهیل می کند.

وی افزود: ساماندهی و ایجاد شهرداری الکترونیک، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با شهروندان، استفاده از ظرفیت نخبگان و کارشناسان، اطلاع رسانی مناسب به مراجعین در زمینه ارائه خدمات، بررسی، اصلاح و تسهیل در ارائه خدمات به مردم، تدوین منشور اخلاقی سازمان، نظرسنجی ارباب رجوع در خصوص نقاط قوت و ضعف ارائه خدمات و ایجاد سازوکارهای لازم برای تشویق کارکنان از جمله اقدامات مهمی است که در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

خبرنگار: غلامرضا مینا

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بایگانی‌ها